یادداشت های دادو

خوب یا بد !؟

شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

با اینکه اوضاع مان زیاد خوب نیست ، ولی حالمان خوب است !! وقتی می نشینیم برای دو دو تا کردن خوشی هایمان کارمان به معده درد و قرص و ... می کشد !! وقتی می نشینیم پای دو دو تا کردن مشکلاتمان ، می بینیم هنوز جای بسی شُکر داریم و هزاران شُکر نکرده !!

 

روز جمعه باشد و بهار باشد و من باشم و خانه نشستن !! معلوم است که مبنای نفس کشیدن بر اساس شکایت خواهد بود ... یک روز بی برنامه که تا ساعات آخر شب به خوشی گذشته باشد ، معلوم است که جای شُکر کردن خواهد داشت !!

 

صبح جمعه ی خوبمان ، خیلی زود به ظهر کشید و بعد برای فرار از دست مهمان (!) بهانه کردیم مهمان بودن را و از خانه زدیم بیرون !! سری به " لاله پارک " زدیم ... اوضاع داخل مغازه ها  را از نظر کسب و کار نمی دانم ( هرچند شنیده ام که خوب نیست !! ) ولی اوضاع داخل مجتمع و بیرون مغازه ها از نظر رفت و آمد و مشتری ها و ... برای گذران وقت هنوز خوب است !! برای فسقلی هایی که در مهمانی شام قرار بود ببینیم کادوی عید خریدیم ؛ دوستانمان را در سال جدید زیارت نکرده بودیم ، هر کسی بنوعی مسافرت بود و برگشتنی سرش به کاری مشغول و این اولین دیدار ما در سال 95 بود ... ناهار را هم آنجا خوردیم و بعد باتفاق رفتیم تا حاضر شویم برای مهمانی دورهمی دوستانه ی شام !!!

 

مهمانی برای من که خوش گذشت ، دوستان باشند و فضا دوستانه باشد و یکی دو تا فسقلی هم باشند که هی بی برنامه و غیرمنتظره مزه بریزند و ... چرا خوش نگذرد !؟!؟ آنها هم که نبودند را با کمی غیبت و شوخی یاد کردیم تا اگر بودنشان مایه دلخوشی نشده بود نبودنشان بهانه ی دلخوشی بشود ...

 

این روزها همه ی شعارها از تدبیر و آینده نگری حرف می زنند ؛ ولی اوضاع عمومی و چشم اندازها بقدری مه آلود و خراب است که به زحمت می شود پیش پای خود را دید !!

 

  • دا دو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی