یادداشت های دادو

هیتلر بد بود !؟

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ

تی وی خانه ی ما پنجره ای به سوی حیات وحش است !! تنها برنامه ای که می توان با خاموش کردن صدا ، از آن استفاده کرد ، همین مجموعه حیات وحش است !!



خدا بیامرز پدر بزرگم ، مشتری پر و پا قرص برنامه ی " راز بقا " بود ... مادرم هم هر وقت قرص خوابش را می خورد ، می آید کمی شیر و پلنگ می بیند تا قرص اثرش را بکند و برود بخوابد !! هر وقت هم دنیای زیرآب را نشان بدهند ، تلفن خانه به صدا در می آید که " مادر ... بزن شبکه فلان !!  " ؛ خلاصه اینکه ما توی خانه هم که هستیم ، دل مان توی جنگل و دریاست !!

 

دیشب بود یا پریشب ؛ یادم نیست فقط مطمئنم شب بود !! آخه من روز توی خانه چکار دارم !؟ برنامه حیات وحش نشان می داد و طبق معمول گل سرسبد زندگی در حیات وحش ، شاخ در شاخ شدن برای جفت یابی بود !! چیزی که برایم جالب بود متنی بود که گوینده روی تصاویر می خواند ، عبارت کاملش یادم نیست ولی در این حد و مضمون بود که این کار برای این است که این جنگ و شاخ در شاخ شدن ها برای این است که ژن قوی انتخاب بشود برای تولید مثل !! ناخودآگاه یاد آدولفِ خودمان افتادم که عقیده داشت آدم هایی که با ژن های ضعیف و نژادهای پست تر تولید می شوند را باید بیخیال شد و آدمی از نو بباید ساخت وز نو عالمی !!!


بعد با خودم فکر کردم گوزنی که در این جدال می بازد بی خیال شده و به چریدن و پریدن که وجه دیگری از زندگی است می چسبد !! در حالیکه در دنیای آدم ها ، ژن های ضعیف دنبال راهکارهای دیگری می روند و با جمع کردن پول و ثروت ، بدون اینکه شاخ در شاخ بشوند با خودنمایی در جبهه ی دیگر زندگی با شعار " نه چک زدیم ، نه چونه ... یار رو آوردیم تو خونه !! " ، زیبائی ها را صاحب می شوند !!! کافیست در خیابان بصورت رندوم 50 تا ماشین بالای 100میلیونی را دید بزنید و ببینید صاحبان شان به ماشین شان می آیند یا نه !؟!؟ ( مطمئن هستم ماشین ها به خانم هایشان بیشتر می آید تا خودشان !! )

 

آیا این نشان نمی دهد که در دنیای آدم ها ، جنگ بر سر تصاحب دنیا ، توسط ژن های ضعیف ، مغلوبه شده است و آیا بدبختی ها نشان از پیروزی بدبخت ها نمی دهد !؟!؟ درست است که هنوز معلوم نیست بر سر هیتلر چه آمده است ولی مطمئنا مرده است !! ولی آیا کفنش خشک شده است !؟ چند سال از تئوری هایش نمی گذرد و ژن های معیوب بر دنیا حکومت می کنند !! سر می بُرند ، شکنجه می کنند ، حقوق همدیگر را ضایع می کنند و ...


 ===


امروز روز انتخابات شورای کارخانه است ؛ دیروز یکی از همکاران به من می گفت : " بنظر تو چه کسی انتخاب خواهد شد !؟ " گفتم : " مطمئنا کسی که از جنس همین رای دهنده ها باشد ، مردم به کسی رای می دهند که از جنس خودشان باشند و در حالیکه به بدبختی خودشان یقین دارند دوست دارند تا همین بدبخت برایشان خوشبختی بیاورد !!! " گفت : " همه ی کاندید ها عین هم هستند ؛ به هر کدام رای بدهیم نتیجه فرقی ندارد !! " گفتم : " و اگر رای ندهید !!؟؟ " گفت : " نمی شود که ، باید شورا داشته باشیم یا نه ؟؟!! " گفتم : " پس از این نوبت تا نوبت بعدی بروید آدم های خوب را پیدا کنید و منت بکشید تا بیایند برایتان کاندید بشوند و مطمئن باشید آدم عاقل نمی آید در میدانی که احمق ها آن را آب و جارو کرده اند پا به توپ بشود !! "

 

  • دا دو

نظرات  (۵)

عجب تلفیقی! 
از راز بقا به هیتلر :)
پاسخ:
وقتی از برتری نژادی حرف می زنیم ؛ آیا هدف دیگری دنبال می کنیم !؟ کافیست عقیده مان را مسلح بکنیم !!
سلام

بله ژن های  معیوب بر دنیا حکومت میکنن، ملت بینوا هم جرآت ندارن نٌطٌق بکشن!!

سلام بنده رو خدمت مادر نازنین برسونین و بگین یه مادر دیگه هم هست که به راز بقا خصوصاً از نوع زیر دریایی ش!! خیلی علاقمنده !
پاسخ:
سلام
درسته که ما به آدم بودنمان می نازیم ولی صفا و صمیمیت دنیای حیوانات را بیشتر دوست داریم ... شکار کردنشان هم از امرار معاش ما بهتر است ...
سلامت باشید ...
سلام وقتی به قسمت آخررسیدم فکر کردم جدا ً چقدر خوب بود در مقطعی هم خودمان پیشقدم می شدیم وصرفنظر از آنهایی که برایمان کاندید می شوند خودمان سراغ آنهایی که احیاناً هم خودشان به میدان نمی آیند رفته وبا التماس هم که شده آنها را راغب به کاندیدا شدن کرده تا بلکه عاقلانه برای رای دهندگان تصمیم بگیرند.
پاسخ:
سلام
آن وقت باید شهرداری بجای اینکه یک هفته کاغذ از خیابان ها جمع بکند ، دو هفته غرور شکسته جمع بکند !! اکثریت مردم حاضر هستند به احمق ها رای بدهند ولی غرورشان را نشکنند !!
برای دیدن رازبقا و یا حیات وحش خیلی هم لازم نیست حتما در منزل تشریف داشته داشته باشید و البته در کنار تی وی . بیرون هم که هستید بصورت زنده و کاملا مستند میتوانید بهره کافی از تماشا برده و حتی خودتان عکس و فیلم تهیه فرمائید .
پاسخ:
صدالبته که حق با مشتری می باشد !!! ما یک اهلی داریم و یک وحشی  و در کنار اینها یک نااهلی هم داریم که کمی از وحشی وحشی تر است !! شاید منظور شما آن نااهل ها باشد ...
سلام
چه انتخاباتی هم شد و نفر اولشو بگو......................................................
پاسخ:
سلام
آدم های بدبخت مثل خودشان را می توانند انتخاب بکنند !!! مثل همه ی انتخابات های آدم های بدبخت !!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی